Конспект-розробки уроку

Конспект-розробки уроку фізичної культури з елементами футболу у 8 класі
Педагогічні завдання:
1.Розширювати руховий досвід;сприяти вдосконаленню навичок життєво необхідних рухових дій,використання їх у повсякденній та ігровій діяльності.
2.Розширювати функціональні можливості організму учнів через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей.
Тема: Загальна фізична підготовка
Мета:Освітня: Сприяти вивченню техніки різновидів ведення,передачі та зупинок м’яча.
Розвивальна: Продовжувати розширення рухового досвіду засобами естафети.
Тактична підготовка: Засобами гри удосконалювати техніку і тактику(індивідуальні,групові та командні дії.)
Технічна підготовка:Скласти умови для удосконалення технічних прийомів,пересування у поєднанні з технікою володіння м’яча.   
Виховна: Формуванню активної позиції учнів до особистого фізичного вдосконалення та розвитку.
Завдання. Розвиток силових якостей, спритності, уваги засобами спортивних ігор. Виховувати врівноваженість, увагу, почуття колективізму, самостійність, організованість.
Інвентар. Футбольні м’ячі, фішки, наочність – картки, футбольна символіка.
Місце проведення: спортивний зал.
Тривалість: 40 хвилин.



п/п
                Зміст уроку
Дозування
Організаційно-методичні вказівки
І



Підготовча частина

12 хв

1. Шикування в одну шеренгу, повідомлення мети і завдань уроку.


2. Бесіда « Самоконтроль під час занять футболом.




3. інструктаж із правил поведінки та техніки безпеки під час занять футболом.
До 1 хв.


До 1 хв.


До1 хв.
Фронтальний метод. Звернути увагу на зовнішній вигляд і самопочуття учнів.
У стані спокою норма 70 уд/хв. Після виконання вправ норма ЧСС 120-140 уд/хв. Після відновлюваних вправ норма ЧСС 70 уд/хв.
Бути присутнім у спортивній формі. Виконувати вправи тільки після команд або розпорядження вчителя.

4. Вимірювання ЧСС за 10с.
  До 30 с.
Пальцями на сонній артерії (70 уд/хв.)

5. Організовуючі вправи на місці.
     1 хв.
Перешикування з однієї шеренги у три.                Поділ класу на ліги:
І-основна
ІІ- підготовча
ІІІ- спеціальна


6. Різновиди ходьби:
- звичайна;
- на носках;
- на п’ятках;
- на зовнішній частині ступні;
- на внутрішній частині ступні.



     1 хв.
У колону по одному, дистанція два кроки. Змінювати положення рук залежно від виконуваної вправи. Звернути увагу на правила ТБ. Темп середній, підборіддя трохи підняте, спина рівна.

7. Різновиди бігу:
- звичайний;
- правим приставним кроком;
- лівим приставним кроком;
- змійкою;
- спиною вперед.
Ходьба з відновленням дихання.


    1 хв.

   1 коло
У колону по одному. Темп середній. Дистанція два кроки. Руки перед грудьми. Дотримуватись дистанції. Дивитися через ліве плече.

8. Загальнорозвивальні вправи на місці.
- В.п. – ноги нарізно, руки на пояс.
    1-3- поворот голови вправо;
    2-4 – поворот голови вліво.
-В.п.- ноги нарізно, руки на пояс;
    1-3- нахил голови вперед.
    2-4- назад.
-В.п. –о.с. – руки на пояс. Колові оберти головою ліворуч, праворуч.
-В.п.- ноги на ширині плеч, руки до плечей.
- колові рухи руками вперед, назад.
-В.п. – руки перед грудьми:
   1-2 – відведення зігнутих рук;
   3-4 – прямих.
-В.п. – ноги нарізно, нахили тулоба:
   1-2- вправо;
   3-4- влаво.
-В.п – ноги нарізно, руки в замок:
  1-3 – нахил вперед;
  4- в.п.
     5 хв.

 6-10 раз.





6-10 раз.







6-10 раз.



6-10 раз.



6-10 раз.



6-8 раз.





Спина рівна. Чітке виконання вправи.








Очі не заплющувати.


Із великою амплітудою.



Спина рівна.



Чітко в сторону.



Ноги в колінах не згибати.

9. спеціальні вправи футболіста:
- біг з високим підніманням стегна;
- біг із закиданням гомілки назад;
-біг із прискоренням.


     1 хв.
Рух в колонах. Дотримуватися дистанції.

ІІ
Основна частина
   25 хв.



1. Естафета з елементами футбола:
- ведення м’яча ;                        – обведення стійок змійкою;
- передача м’яча партнерові по команді.
2. Естафети:
- звичайний біг;
- правим та лівим приставним кроком;
- біг з положенням в присяді;
- біг з положення сидячи.



6 хв

Руки на колінах. Ноги прямі.
Внутрішньою частиною стопи;
Шикування у колону. Гравець, який порушив правила естафети, повинен повернутися та виконати завдання правильно. Обов’язкова передача м’яча. Перемагає команда, яка швидко та безпомилково виконає завдання.

3. Гра – естафета «м’яч у коло»
- передача м’яча внутрішньою частиною стопи;
- передача м’яча підйомом;
- передача м’яча стегном;
- - передача м’яча внутрішньою частиною стопи у повітрі;


7 хв
Значення гри – естафети, розвиває уважність, швидкість реакції, спритність, зосередженість ті врівноваженість під час виконання удару по м’ячу, група учнів стоять у колі, а один у центрі, за сигналом учителя учень, який стоїть у центрі, дає пас кожному гравцеві по черзі, які відбивають м’яч центровому.

4. Двостороння гра. Футбол з елементами волейболу. 
   12 хв.
Волейбольна сітка опущена до полу. Передача м’яча через стійку ногами або головою, стегном. Правила гри: не можна грати руками.



ІІІ
      Заключна частина.
До 3 хв.


Шикування учнів.
 Вправи на рівновагу. Вимірювання ЧСС.
 Підбиття підсумків уроку      ( аналізування вправ учнями, методичні рекомендації щодо виправлення помилок).
Домашнє завдання.
Прощання.
Організований вихід із зала.

У нормі ЧСС до 75 уд/хв.   
Систематично оцінювати роботу дітей. Визначення команди переможців у різних іграх, які старанно виконували завдання.


Жонглювання м’ячем.

У колону по одному.


Комментариев нет:

Отправить комментарий